Hej mesterskabs deltagere
Nogle af jer har været afsted før og kan få nyt tryk (Hold-DM 23, DMJ-K 23 og DM-K 23) på den t-shirt I har, andre skal med for førtst gang og kan købe en t-shirt hvis I har lyst. Det er svømmerens CV der kommer på ryggen :-)
Skriv NAVN i kommentarfelt og vælg STØRRELSE på t-shirten
På forhånd tak
Dorte K
Kære Alle Dragons
Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver fra mandag den 10. til fredag den 14. februar 2025.
På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben.
Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-).
Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning.
For at deltage, bedes i betale 500 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg.
Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet
Kære Alle Dragons, som skal med på træningslejr uge 7
Træningsslejren uge 7 er planlagt, og inden længe skal i til
Tarm Idrætscenter
Skovvej 25
6880 Tarm
23 Årgang, Junior og Senior Dragons er tilmeldt, som skal afsted fra mandag til fredag. 8 Mini og Tiny Dragons kommer fra torsdag til fredag. Martin og Magnus vil være til stede hele uge. Torsdag kommer Laura og (Mads hvis muligt) sammen med Tiny og Mini. Det er en dejlig flok unge mennesker, og vi håber i får nogle dejlige dage med masser af svømning og socialt samvær med grin og hygge.
Årgang, junior og Senior skal fra Klubben mandag kl. 13.00, og i vandet for først gang kl 15-17.
Mandag landtræning kl. 17.15-18.15
Tirsdag morgen kl. 8-10
Tirsdag eftermiddag kl. 15-17
Tirsdag landtræning kl. 13.30-14.45
Onsdag mogen kl. 8-10
Onsdag eftermiddag kl. 15-17
Onsdag landtræning kl. 13.30-14.45
Torsdag morgen kl. 8-10
Tiny og Mini skal fra klubben kl 10.30 torsdag den 13/2, så de kan spise frokost med de andre inden de alle skal i vandet om eftermiddagen
Torsdag eftermiddag kl. 15-17
Torsdag landtræning kl. 13.30-14.45
Fredag morgen kl. 8-10
Der vil blive serveret 3 hovedemåltider: morgenmad, frokost og aftensmad samt 1 stk. frugt dagligt.
Snack har vi fået lov selv at medbringe og der vil være adgang til køl og frys, så det kan tages op løbende.
Sidste måltid er frokost fredag inden alle svømmere hentes og turen slutter
Hver svømmer skal selv medbringe sengelinned + lagen (eller sovepose og pude) og håndklæder. Nattøj og toiletsager. Svømmetaske med indhold til vand- og landtræning. Husk indesko
Lidt lommepenge hvis i skal på gåtur i byen!
Husk hver svømmer skal byde ind på min. en af nedenstående opgaver + gerne kørsel, hvis man har mulighed for det.
Vi håber de unge mennesker får en dejlig tur.
Mvh. Aktivitetsudvalget
Kære Tiny og Mini Dragons
Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver for jer fra torsdag den 13. til fredag den 14. februar 2025.
På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben.
Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-).
Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning.
For at deltage, bedes i betale 100 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg.
Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet
Kære Teen Dragons og Dragons (årgang+junior/senior)
I kan nu tilmelde jer Dronning Dorothea Cup d. 21.-23. februar 2025 i Slotssøbadet, Kolding.
I kan læse om stævnet her: Donning Dorothea Cup 2025.pdf
Vi har brug for forældre som officials, holdleder, kørsel, bagning af knækbrød og indkøb til snacks. Der gives 115kr for kørsel, til de forældre, der har svømmere med i bilen mindst 1 af vejene. Man er mere end velkommen til at melde sig som official/holdleder i flere dage! Når man er med som holdleder/official får man forplejning og overnatning sammen med svømmerne som "tak for indsatsen" på de dage, man har opgaven.
Husk at skrive navn + beståede moduler i kommentarfeltet, når du skal være official, da begge dele skal meldes ind ifm. tilmeldingen.
Der trækkes lod om et besøg i Dronning Dorothea´s Badstue for aktive officials. Der er desuden et socialt arrangement for trænere + overnattende holdledere/officials lørdag aften.
Der er afgang fra Holstebro Svømmecenter fredag d. 21/2 kl. 13.30. Indsvømning kl. 15.30. Holdledermøde kl. 15.30. Officialsmøde kl. 16.00. Stævnestart kl. 17.00. Der er adgang til overnatningsstedet fra kl. 17.00.
Lørdag+søndag: Indsvømning kl. 8.30. Holdledermøde kl. 8.30. Officialsmøde kl. 9.00. Stævnestart kl. 10.00.
Morgenmad afvikles på overnatningsstedet, mens frokost+aftensmad afvikles ved Slotssøbadet.
Holdleder søndag orienterer via FB-forældregruppen om forventet sluttid ift. hjemtransport.
Tilmeldingen genåbnes ikke efter tilmeldingsfristen!
På K-udvalgets vegne,
Lene
Kære Årgangshold og Junior/Senior
For anden gang afholder HSC DragonRace. Det bliver et mega fedt aften-stævne med lysshow, fede medaljer og mange gevinster - og så afholdes det på hjemmebanen!! Det bliver et must at deltage, så tilmeld dig før de andre! Du kan læse mere her:
Invitation-til-Dragon-Race-2025 ver1.pdf
Omklædning fra kl 15.00.
Indsvømning fra kl. 15.30.
Stævnestart kl. 17.00.
Holdledermøde kl. 15.30.
Officialsmøde kl. 16.00.
Med i prisen er 3 starter, 1 sandwich + drikkevarer. Øvrig forplejning skal I selv medbringe.
Forventet sluttidspunkt kan følges på LIVEtiming på dagen.
Vi skal bruge officials med modul 2-3-4 og en holdleder. Ligeledes skal der bruges hjælp til at klargøre til stævnet, samt til at løse opgaver under stævnet.
Vi glæder os til at fyre et festligt aftenstævne af og forventer STOR opbakning fra vores fantastiske HSC-svømmere og forældre🤩.
På vegne af K-udvalget,
Britt
Kære Alle
For anden gang afholder HSC DragonRace. Det bliver et mega fedt aften-stævne med lysshow, fede medaljer og mange gevinster - og så afholdes det på hjemmebanen!! Derfor har vi brug for mange hjælpere til at få dette stævne afviklet, så håber at selvom dit barn ikke skal svømme at du og dit barn vil hjælpe til før, under og efter stævnet.
Du kan læse mere her:
Invitation-til-Dragon-Race-2025 ver1.pdf
Vi skal bruge officials med modul 2-3-4 og en holdleder. Ligeledes skal der bruges hjælp til at klargøre til stævnet, samt til at løse opgaver under stævnet.
Vi glæder os til at fyre et festligt aftenstævne af og forventer STOR opbakning fra vores fantastiske HSC-svømmere og forældre🤩.
På vegne af K-udvalget,
Britt