Frivillige hjælpere til DMÅ-L 2024 i Holstebro Svømmecenter

Antal tilmeldte: 36/200 Pris: 0 DKK Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
29-06-2024 07:00
03-07-2024 22:00
Sidste frist for tilmelding:
20-06-2024
Beskrivelse

Kære alle FRIVILLIGE HJÆLPERE i HSC
Vi får brug for jeres hjælp til DM Årgang Langbane 2024 i Holstebro Svømmecenter 30. juni til 3. juli 2024
Vi har Svømmecentret fra lørdag 29. juni – ALT skal være opstillet i 50 m. bassinet kl. 14:00
Mellem kl. 14:00-16:00 skal gulvene i Svømmecentret vaskes. Svømmecentrets personale skal have lov til at arbejde!!! Mellem kl. 16:00-19:00 er der indsvømning for deltagende klubber til DMÅ-L-2024.
I år tilbyder vi spisning for deltagende klubber, vi har plads til 80 personer i foreningslokalet og i Fitnessrummet. Spisningen er mellem kl. 18:00-19:00.
Søndag d. 30. juni til onsdag 3. juli er der fuld gang i Svømmecentret fra kl. 07:00 til kl. 21:00.
Onsdag d. 3. juli skal ALT pakkes sammen, og ryddes op efter finaleheats der vil vi gerne have rigitg MANGE, MANGE hænder til at hjælpe os - spørg gerne onkel Knud, moster Lis, Bedstemor Oda om de kan hjælpe til i disse dage. I skal vide, at I gør en forskel!!!! De bedste hilsner fra HSCs Bestyrelse

LØRDAG d. 29. juni – DAGEN FØR:

  • Hente ”stævnegrej” op fra kælderen: ALT til et stævne skal op!
  • Opsætning af det Tekniske udstyr: Resultattavle (Lærred) - Projektor til resultattavle på 3 m. vippe - Musikanlæg - Præmieskamler - flagholder - banetov (i affaldscontainere)
  • Opsætning af stævnesekretariat: Foldeborde på tribune - siddehynder - forlængerledninger - printer inkl. tonere - hæftemaskine, tape, clips - computere/ bærbare PC
  • Opsætning af Stævnekøkkenet: Foldeborde - Rulleborde - Varer fra Rema 1000 Ellebæk sættes på gulvet eller i Køleanhængeren.
  • Skiltning til officials/ toilet/ omklædning/Hvilerum
  • Madbilletter til klubberne: madbilletter skal forsynes med keyhanger
  • Opsætning af ”Last-Call-Room”: opsætning af pavilliontelt - stole til 10 pers. - borde til udstyr m.m.
  • Opsætning af køleanhænger: tilkobles strøm fra svømmecentret - står foran svømmecentret på P-plads
  • Opsætning af Official rum (Fitnesslokalet): Borde og stole til 50 pers. - 2 borde til madbuffet - ”lånt” køleskab med drikkevarer - bord til officialtrøjer og drikkedunke m.m. - Høj cafebord til projektor
  • Opsætning til KIOSK: 2 foldeborde i foreningslokalet - slush-ice maskine - ”lånt” køleskab til drikkevarer
  • Bespisning i Foreningslokale og Fitnessrummet: Klubberne er tilmeldt efter "først-til-mølle"-princip, at de første 80 kan vi bespise lørdag aften efter indsvømning med pasta og kødsovs, anrette med service og bestik, rydde af og vaske op.
  • Klargøring af overnatningslokaler på Rolf Krake Skolen: Sæt klubnavne på dørene til klasselokaler (se lokaleoversigt) - Brandinstrukser, lokaleoversigt til hver klub
  • Indtjekning på Rolf Krake Skolen: Byde klubberne velkommen med et SMIL - vise vej til deres tildelte lokaler - nærmeste toilet m.m. - Informere om lokaleopstilling - Brandinstruks - hvornår nattevagten er på skolen ml. 22-08 - skolens pedel Flemming ml. 08-15 - Stævnets handyman ml. 07-22 - vejen til Musikteatret og til Svømmecentret

SØNDAG d. 30. juni – DAG 1:

  • Klip-i-madbillet-holdet: klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Opsætning af ”hvilerum” i Gymnastiksalen, Danmarksgade (Lokalet har været udlejet lørdag, derfor kan denne først sætte op på selve dagen), opsætning af TV og bærbar PC med livetiming - opsætning af bordtennisbord - opsætning af bordfodbold (fra foreningslokalet)
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18: være til stede og holde RO og ORDEN
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16: forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16: forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17: sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Kiosk kl. 09:30-12:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner: sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

MANDAG d. 1. juli – DAG 2:

  • Klip-i-madbillet-holdet: klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30: skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 :forberede 50 ”portionskopper” slik, forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16: forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17: sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18: være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner: sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Ceremonimester kl. 17-21: Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Handyman 07-20: Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

TIRSDAG d. 2. juli – DAG 3:

  • Klip-i-madbillet-holdet Klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official k. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme ol. 07-11g skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16  forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17 sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18 være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Ceremonimester kl 17-21 Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

ONSDAG d. 3. juli – DAG 4:

  • Klip-i-madbillet-holdet klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11 kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16 forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17 sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • MADPAKKER til hjemturen  Pastasalat til 350 personer (det formoder vi menuer er?!) - pakkes med drikkevarer, frugt, engangeemballage i kasser med klubnavn
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18 være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Ceremonimester kl 17-21 Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver
  • OPRYDNING - ”hvilerum” i Gymnastiksalen, Danmarksgade TV og bærbar PC skal i kld. svømmecenter - bordtennisbord pakkes sammen- stilles i mellemgang til afhentning af Sine Brixen. - bordfodbold skal tilbage til foreningslokalet, Svømmecentret.
  • Udtjekning fra Rolf Krake Skolen Klubberne skal aflevere lokalerne med samme opstilling som modtaget - Tjekke at lokalerne er fejet, affald er tømt - Fjerne dørskilt med klubnavn
  • NEDTAGNING/ OPRYDNING EFTER DMÅ fra ca. kl. 19-22
    Køleanhænger skal frakobles strøm, køres tilbage.
    ”lånte” køleskabe skal tømmes, og returneres til udlånere
    Foldeborde skal tørres af, foldes sammen, stables, køres til Idrætcenter Vest
    Stole skal foldes sammen, stables, køres til Idrætcenter Vest
    Teknisk udstyr skal pakkes ned, bæres i kld.
    Præmieskamler skal i kld.
    Flagholder, flag skal i kld.
    Stævnegrej skal pakkes samme, bæres i kld.
    Stævnekontoret skal pakkes sammen, bæres i kld.
    Nedtagning af diverse skilte i svømmecentret.  
    Fitnessrummet skal tømmes for foldeborde, stole, køleskab, cafebord m.m.
    Last-call-room skal skilles ad, pakkes sammen, og bæres i kld.
    Stævnekøkkenet og kiosk skal tømmes for madvarer og drikkevarer.
    Rullebord og foldeborde skal køres til Idrætscenter Vest. -
    Banetov skal i affaldscontainere, og køres tilbage til Skræddergaard.
    Svømmecentret skal være tømt for ALT, så personalet kan komme gøre rent til næste dag!

Ekstra information

Lørdag 29. juni: Hente "Stævnegrej" op fra kælderen
Lørdag 29. juni: Opsætning af teknisk udstyr i 50m. bassin
Lørdag 29. Juni: Opsætning af stævnesekretariat i 50 m. bassin
Lørdag 29. Juni: Opsætning af stævnekøkken i Mødelokalet
Lørdag 29. Juni: Skiltning og opsætning af "KIOSK"
Lørdag 29. juni: Opsætning af "last-call-room" i 50m. bassinet
Lørdag 29. juni: Madbilletter til klubberne
Lørdag 29. juni: Opsætning af køleanhænger på P-plads foran Svømmecentret
Lørdag 29. Juni: Opsætning af Officialrum i Fitnesslokalet
Lørdag 29. Juni: Klargøring af overnatningslokaler på Rolf Krake Skolen
Lørdag 29. juni: Indtjekning på Rolf Krake Skolen fra kl. 16-20
Lørdag 29. juni: FRIVILLIG HJÆLPER
Lørdag 29. Juni: Bespisning i Foreningslokalet og i Fitnessrummet - aftensmad til klubberne ml. kl. 16-21
Søndag 30. juni: Opsætning af "Hvilerum" i Gymnastiksalen, Danmarksgade 07-10
Søndag 30. juni: Klip i madbillet - i Musikteatret - 06:45-09:00
Søndag 30. juni: Morgenmad til officialrummet 07-11
Søndag 30. juni: Klip i madbillet - i Musikteatret - 11:45-15:00
Søndag 30. juni: Klip i madbillet - i Musikteatret - 18:00-21:00
Søndag 30. juni: Snackbokse til klubber kl. 07:30-09:30
Søndag 30. Juni: Forplejning official 09:30-16:00
Søndag 30. juni: Frokost til officialrummet - 07:00-16:00
Søndag 30. juni: Vagt i "Hvilerummet", Gymnastiksalen, Danmarksgade ml. kl. 10-18
Søndag 30. juni: Kaffe og "sødt" - Officialrummet - ml. kl. 15-17
Søndag 30. juni: "KIOSK" - 09:30-12:00
Søndag 30. juni: "KIOSK" - 17:00-19:00
Søndag 30. juni: Runner - 09:30-12:30
Søndag 30. juni: Runner - 17:00-20:00
Søndag 30. juni: "Handy man" - alt-mulig-mand/kvinde 07-20
Søndag 30. juni: Oprydning i svømmehallen - 12-15
Søndag 30. juni: Oprydning i svømmehallen - 20-21
Søndag 30. juni: Ceremonimester - klargøring af medaljer - 17-21
Søndag 30. juni: Medaljeoverrækkere -17-21
Søndag 30. juni: FRIVILLIG HJÆLPER
Søndag 30. juni: Bage bradepandekage til officialrummet - 15-17
Mandag 1. juli: Klip i madbillet - i Musikteatret - 06:45-09:00
Mandag 1. juli: Klip i madbillet - i Musikteatret - 11:45-15:00.
Mandag 1. juli: Klip i madbillet - i Musikteatret - 17:45-21:00
Mandag 1. Juli: Morgenmad til official - 07-11
Mandag 1. juli: Snackbokse til klubber - ml. kl. 07:30-09:30
Mandag 1. juli: Forplejning af official - 09:30-16:00
Mandag 1. Juli: Frokost til officialrummet - 07-16
Mandag 1. juli: Kaffe og sødt til officialrummet - 15-17
Mandag 1. juli: VAGT i "Hvilerummet, Gymnastiksalen, Danmarksgade - 10-18
Mandag 1. juli: "Kiosk" - 09:30-12:30
Mandag 1. juli: "Kiosk" - 17-19
Mandag 1. juli: Runner - 09:30-12:30
Mandag 1. juli: Runner - 17-21
Mandag 1. juli: Oprydning i svømmehallen i frokostpausen - 12-15
Mandag 1. juli: Ceremonimester - klargøring af medaljer - 17-21
Mandag 1. juli: Oprydning i svømmehallen - aften - 19-21
Mandag 1. juli: Ceremonimester - klargøring af medaljer - 17-21
Mandag 1. juli: Medaljeoverrækkere - 17-21
Mandag 1. juli: "Handy man" - "alt-mulig-kvinde/mand" - kl. 07-20
Mandag 1. juli: FRIVILLIG HJÆLPER
Mandag 1. juli: Bage bradepandekage til officialrummet - 15-17
Tirsdag 2. juli: "Handy man" - "Alt-mulig-kvinde/mand" - kl. 07-20
Tirsdag 2. juli: Klip i Madbillet - i Musikteatret - 06:45-09:00
Tirsdag 2. juli: Klip i Madbillet - i Musikteatret - 11:45-16:00
Tirsdag 2. juli: Klip i Madbillet - i Musikteatret - 17:45-21:00
Tirsdag 2. juli: Morgenmad til officialrummet - 07-11
Tirsdag 2. juli: Snackbokse til klubber - 07:30-09:30
Tirsdag 2. juli: Forplejning til official 09:30-16
Tirsdag 2. juli: Forberede frokost til officialrummet - 07-16
Tirsdag 2. juli: Kaffe og "sødt" til officialrummet - 15-17
Tirsdag 2. juli: VAGT til "Hvilerummet", Gymnastiksalen, Danmarksgade - kl. 10-18
Tirsdag 2. juli: "Kiosk" kl. 09:30-12:00
Tirsdag 2. juli: "Kiosk" kl. 17-19
Tirsdag 2. juli: Runner 09:30-12:30
Tirsdag 2. juli: Runner - 17-21
Tirsdag 2. juli: Ceremonimester - klargøring af medaljer - 17-19
Tirsdag 2. juli: Medaljeoverrækkere -17-19
Tirsdag 2. juli: Oprydning i svømmehallen - middagspause - 12-15
Tirsdag 2. juli: Oprydning i svømmehallen - aften - 19-21
Tirsdag 2. juli: FRIVILLIG HJÆLPER
Tirsdag 2. juli: Bage bradepandekage til officialrummet - 15-17
Onsdag 3. juli: "Handy man" - "Alt-mulig-kvinde/mand" - 07-20
Onsdag 3. juli: Klip i madbillet - i Musikteatret - 06:45-09
Onsdag 3. juli: Klip i madbillet - i Musikteatret - 11:45-15
Onsdag 3. juli: Udlevering af "Madpakker til hjemturen" kl. 18-19
Onsdag 3. juli: Morgenmad til officialrummet - 07-11
Onsdag 3. juli: Snackbokse til klubber - 07:30-09:30
Onsdag 3. juli: Forplejning til official - 09:30-16
Onsdag 3. juli: Frokost til officialrummet - 07-16
Onsdag 3. juli: Madpakker til hjemturen - forberedes, pakkes i antal til klubber -12-18
Onsdag 3. juli: VAGT i "hvilerummet", Gymnastiksalen, Danmarksgade - 10-18
Onsdag 3. juli: "KIOSK" - 09:30-12
Onsdag 3. juli: "Kiosk" - 17-19
Onsdag 3. juli: Runner 09:30-12:30
Onsdag 3. juli: Runner 17-19
Onsdag 3. juli: Oprydning i svømmehallen - i pausen - 12-15
Onsdag 3. juli: Kaffe og "sødt" til officialrummet - 15-17
Onsdag 3. juli: Ceremonimester - klargøring af medaljer - 17-19
Onsdag 3. juli: Medaljeoverrækkere 17-19
Onsdag 3. juli: OPRYDNING "Hvilerum" Gymnastiksal, Danmarksgade fra kl. 18
Onsdag 3. juli: OPRYDNING- affald/glemte sager fra kl. 19:30
Onsdag 3. juli: Udtjekning fra Rolf Krake Skolen kl. 13-17
Onsdag 3 juli: NEDTAGNING/ OPRYDNING efter DMÅ-L-2024
Onsdag 3. juli: FRIVILLIG HJÆLPER
Onsdag 3. juli: Bage bradepandekage til officialrummet - 15-17

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 0 DKK